Workshops

Omgaan met een fotocamera, de juiste instellingen bepalen voordat u een foto maakt, de juiste witbalans, sfeer, licht, compositie, allemaal factoren die uw foto behoorlijk kunnen beïnvloeden. 
Het gaat om veel verschillende instellingen die u in de gaten moet houden om een goede foto te maken. En dat is lastig, zeker als alles tegelijk op u afkomt.

De workshops zijn een goed middel om stapsgewijs deze instellingen onder de knie te krijgen. Natuurlijk is veel oefenen erg belangrijk want u zult merken dat u hierin steeds beter wordt.

Wanneer u graag een gedegen workshop volgt, waar u in de toekomst op kan doorbouwen, dan kan ik u één van mijn workshops van harte aanbevelen.

Kies hieronder een workshop voor meer informatie.




Reviews

Mariola Goossens

Ik was me inmiddels al enige tijd aan het inlezen in de theorie achter een goede foto, maar de 180-pagina tellende handleiding van mijn camera weerhield me ervan de theorie gericht in praktijk te brengen. 

Lees verder >

Yvonne Scheepers

Al jaren fotografeerde ik op de automatische stand. Wel had ik geïnvesteerd in een goede camera maar ik kreeg het maar niet voor mekaar om uit de auto-stand te komen. 

Lees verder >

Mario Elbers

Het is makkelijk om over fotografie een boek of online cursus te kopen, maar het werkt niet bepaald motiverend en is soms lastig om op deze manier jezelf iets eigen te maken.

Lees verder >

Harm van Dieren

Ik heb enige ervaring met fotografie. Ik fotografeer met de Sony A7III en kan hiermee goede foto's maken. Dat doe ik al vele jaren maar foto's bewerken was altijd toch een dingetje.

Lees verder >


Lees alle workshops reviews


Deel me 
Volg me
© Kees van Dongen - Alle rechten voorbehouden 2020 - Privacybeleid - Disclaimer - Website: Van Dongen Design